Manipulacja

torba_na_zakupy2.jpgW szkołach czy na studiach często mówi się o manipulacji i oddziaływaniu reklamy na chęć kupowania. Jest to bardzo silne zjawisko, które się nie pozbędziemy. Przeciwnie. Rozwija się ono cały czas i przynosi bardzo dobre efekty właścicielom sklepów, producentom i innym przedsiębiorcom. Niestety nie zawsze przynosi korzyści klientom. Oprócz tego, że po zakupach w domu będziemy mieli nową rzecz, niezbędne jedzenie, nowy telewizor czy nowe kosmetyki, to nie wszystko to, co kupimy będzie nam całkiem potrzebne. Reklama często sugeruje nam to, bez czego nie będziemy mogli przeżyć. Klient często nie zastanawia się nad tym ile jest w całej reklamie prawdy. Gdy tylko jest w sklepie i zobaczy reklamowaną markę, przypomni mu się, że jest to produkt stworzony wyłącznie dla niego. Zatem oczywiste staje się to, co klient zrobi. Wsadzi produkt do koszyka czy wózka i uda się z nim do kasy. To będzie oznaczało, że reklama wskazanego produktu jest niezwykle efektywna i bardzo skuteczna, a klient powinien martwić się o własną skórę.

Plotka skuteczną bronią w pracy
Plotka w miejscu w pracy może okazać się dla nas czymś bardzo pozytywnym – możemy na przykład zbudować naszą reputację. Zwierzając się koledze czy koleżance w pracy o jakimś naszym sukcesie życiowym mamy prawie stuprocentową pewność,...
Plotkujemy, bo nie jesteśmy otwarci
Powodów do plotkowania jest tak dużo jako dużo osób żyje na świecie. A zważywszy na to, że na świecie żyją miliony osób to widać, że powodów do plotkowania jest również bardzo dużo. Wystarczy, że każdy człowiek ma choć jeden powód...
Plotkujemy, bo lubimy kiedy innym wiedzie się gorzej
Niestety dla większości z nas plotki są czymś, co może pomówić drugą osobę. Lubimy być najlepsi pod każdym względem i nawet jeżeli twierdzimy, że nie cieszymy się z cudzego nieszczęścia to okazuje się, że jest to całkowitą nieprawdą....